salcha4u ;D
Friday, March 18, 2011




Aku suda letih dengan hidup neh... rasa penat, bosan, murung, marah, tensen... mybe penyebabnya aku xda orang yang bleh aku sayang... kepada sesiapa, penantian ini sungguh memenatkan aku... hari demi hari aku terpaksa mengharungi hidup tanpa kamu di sisi... tiada panggilan fon, tiada pesanan sms... sampai bila aku harus tunduk begini... arah tuju aku hari2 just g keja, balik keja... kalau ada aktiviti pun jarang sangat...

lagipun aku malas nak kuar umah... sebab skang kan bumi makin panas... rasa tak tahan kalau kuar panas2 camtu... tapi bukan pasal panas aku nak cita... aku nak luahkan apa yang aku rasa sekarang tanpa kamu yang sebelum ni hari2 mengontac aku tak kira masa dari pagi sampai ke pagi esok... sampai aku pun naik jemu...

tapi aku tak kisah... sebab kamu pun tak kisah aku marah kamu sebab slalu contac aku 24jam dulu... bukan apa aku marah tu... kan marah tanda sayang... lagipun kamu memang tak peduli aku marah kamu... sebab tu aku sayang kamu sebab hatimu keras cam batu... kamu selalu ikut kata hati kamu... selalunya kamu yang terbagus sebab pandai menjaga hati aku walaupun aku marah kamu.... kalau aku buat silap kamu pun marah aku jugak... sebab tu aku sayang kamu sangat sebab kita cam ada persamaan...

orang pun cakap jodoh kita kuat sebab muka kita cam nak sama... aku suka sangat orang kata lagu tu sebab diorang mendoakan kebahagiaan kita... ya dulu kita bahagia kerana kamu di sisi aku... kamu sentiasa menceriakan hari2 aku yang tak berapa nak ceria sebelum ni... walaupun aku ni tak banyak cakap... aku hepy sangat kamu tak borink ngan aku kerana kekurangan aku tu... sampai la adik bradik kamu sendiri pun cakap aku neh cool and relex... padahal aku ni memang camtu... tak banyak cakap... aku just suka gelak ja...

sebab dalam fakta pun mengatakan orang yang gelak banyak akan hidup lama... tapi bab cakap ni plak tak tau la nak cakap apa kehebatannya dalam fakta...



aku ingat sangat2 detik kita bersama sebelum ni... setiap kali aku tengok muka kamu... aku rasa tenang walawpun adakalanya pada waktu2 lain muka aku cam apa ntah peliknya... bukannya apa... tu kalau muka pelik kan tandanya aku serabut kepala la tu... tapi tak pa... aku sayang kamu sangat...

kalau kamu kena marah ngan aku sekalipun... tu bukannya gimik sandiwara daripada aku pada kamu... tapi memang ada benda yang aku tak puas hati... apa pun kamu sendiri pun tahu kan... aku tak kan marah kamu sebab benda lain... aku just akan marahkan kamu kalau kamu cntc lelaki lain@ lebih tepat lagi... lelaki yang aku tak kenal...

kalau kamu nak contac... aku benarkan ja kamu contac member2 aku yang lelaki... aku tak marah kalau kamu contac member yang aku kenal... aku nak kamu faham yang tu ja... untuk pengetahuan kamu...

aku benci sangat dengan pompuan yang mengada... aku tahu kamu bukan camtu... sebab aku kenal kamu... kalau ada papa kesalahan kamu sebelum ni berkenaan lelaki... aku tak kisah kalau sebelum kamu kenal aku... kamu seorang yang nakal @ sewaktu dengannya... tapi bila dah kenal aku... tolong sangat berubah demi kebaikan... tak payah lah nak skandal2... buat apa la nak tambah dosa lagi...

aku nak luahkan kat cini... penantian aku sekarang ni banyak mengajar aku untuk berubah dan lebih sayang pada kamu... aku tau dengan raut wajah aku dan body aku yang camni... mybe boleh menjadi tarikan kepada kaum wanita lain... tapi disebabkan kamu... aku sudah berubah... percayalah aku sudah berubah sayang...

setiap masa aku hanya fikirkan kamu... tu pun kalau aku keseorangan... kalau aku buat keja @ main game @ buat aktiviti sukan... mybe aku tak ingat kamu sangat sebab aku fokus pada apa yang aku buat tu... aku ni seorang yang jujur... seeloknya tak perlulah kamu marah...

pada ketika tidur plak kamu patut bersyukur kerana ada kalanya aku mimpi kamu... pastu bila bangun aku tersenyum sebab dah dapat tengok kamu walawpun tu hanyalah mimpi... bagi aku ia adalah mimpi yang menjadi kenyataan... apa2 pun...

kepada kamu... tolonglah kembali ke pangkuan aku... aku terseksa sangat dengan penantian ni... aku penat dan letih...



sebenarnya aku baru saja balik dari main futsal tadi... sebab penat2 camni... tetiba ja rasa nak luahkan perasaan... aku tak tau nak lauhkan pada siapa lagi... internet ni la peneman aku hari2... tu pun sebab ada wifi... kalau tak dak memang mampoih aku boringnyerrr dok kat umah neh... dah la awek pun tak dak... Arghhhhhhhhhhhhh... nasib la internet ni xbleh berkomunikasi ngan aku... kalau tak mesti dia suh aku tido.huhu...

Preview lagu I Will Be Right Here Waiting For You

Oceans apart, day after day
And I slowly go insane
I hear your voice, on the line
But it doesn't stop the pain
If I see you next to never
how can we say forever

Wherever you go, whatever you do
I will be right here, waiting for you
Whatever it takes, or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

I took for granted, all The times
That I thought would last somehow
I hear the laughter, I taste the tears
But I can't get near you now
Oh can't you see it baby,
You've got me going crazy

I wonder how we can survive, this romance
But in the end if I'm with you, I'll take the chance

Oh you can't see it baby
You've got me going crazy


3/18/2011 03:02:00 AM




Aku adalah seorang yang mencintai ketenangan. Kehidupan yang aku lalui sebelum ni mendorong aku melakui tingkah laku yang bercanggah dengan hukum alam. Aku bukan insan yang dilahirkan sempurna sifat dalam diri, juga bukan yang terbaik untuk menjadi baik. Oleh itu, keadaan sekeliling telah mengajar aku untuk lebih percaya pada nasib. Sifat dalam diri aku selalunya berubah-ubah, kekadang akulah angel akulah devil. Aku amat bencikan kekacauan & kehancuran, kerana sifat itu aku anggap sebagai kebodohan yang mesti dibuang oleh umat manusia. Pada hari-hari yang semakin tua & berubah-ubah, aku ingin memperbaiki diri aku ni ke arah yang lebih baik. InsyaAllah...

Tujuan aku buat blog ni pun bukan atas sebab suka suki jugak. Aku neh pun baru sangat dalam bidang menulis blog cmni sebenarnya, sebabnyapun aku bukan pandai sangat nak bercerita tentang hal-hal semasa walawpun aku sememangnya peka dengan keadaan sekeliling.

Okey, perkara first sekali yang mendorong aku buat blog ni disebabkan aku yang suka memendam perasaan dalam diri, walaupun aku ni sememangnya mempunyai insan-insan tersayang dalam hidup aku yang boleh aku luahkan perasaan, tapi aku tak pandai nak gunakan semua tu, mungkin sebab takut nasihat yang mereka samapaikan tu tak kena dengan jiwa aku neh.

Tapi blog ni bukanlah aku nak ceritakan pasal diri aku sepenuhnya, aku cuma nak kongsi apa yang orang lain nak buat atau dah buat dalam kehidupan diorang  ...

sign ghost,



Archive


GHOST DAIRY
Dimanakah Wahai Kamu :(
Sekolah Ku Suatu Ketika

ABOUT BLOG
Berblog Bagi Aku

MAIN STORY
Isteri curang ugut bunuh diri
Bahaya Internet
Aku Skandal
Cinta & Seks
Ex-Boy & Tunang (Cita Kehidupan)
Perlukah Hari Kekasih?
Fakta Kucing Dan Pembunuhnya

BEHIND PAPER
Wanita Yang Patut Dijauhi Lelaki

KESIHATAN
Penyakit Kelamin (Akibat Seks Yang Keterlaluan)
Petua Untuk Kuruskan Badan :)
Berenanglah Wahai Umat Manusia
Fakta Keburukan Shisha (Kesihatan)

FAKTA MENARIK
Fakta Menarik :)
Spongebob Berkait Rapat Dengan Sifat Manusia

PHOTO OF THE DAY
Photo of the Day Catacombs, Paris
Photo of the Day Flower Garden Banks, Gulf of Mexico
Photo of the Day Sunken Ship, Key Largo
Photo of the Day Hang En Cave, Vietnam
Photo of the Day Spadefish, Bonin Islands
Photo of the Day Diprotodon Tracks, Australia
Photo Of The Day (Street Scene, Kolkata)
Photo Of The Day

FUNNY STAFF
Stick Fight :)

GAME REVIEW
A.V.A Online Best Grafik Game

March 2011 l GHOST DAIRY
Dimanakah Wahai Kamu :(
Sekolah Ku Suatu Ketika

ABOUT BLOG
Berblog Bagi Aku

MAIN STORY
Isteri curang ugut bunuh diri
Bahaya Internet
Aku Skandal
Cinta & Seks
Ex-Boy & Tunang (Cita Kehidupan)
Perlukah Hari Kekasih?
Fakta Kucing Dan Pembunuhnya

BEHIND PAPER
Wanita Yang Patut Dijauhi Lelaki

KESIHATAN
Penyakit Kelamin (Akibat Seks Yang Keterlaluan)
Petua Untuk Kuruskan Badan :)
Berenanglah Wahai Umat Manusia
Fakta Keburukan Shisha (Kesihatan)

FAKTA MENARIK
Fakta Menarik :)
Spongebob Berkait Rapat Dengan Sifat Manusia

PHOTO OF THE DAY
Photo of the Day Catacombs, Paris
Photo of the Day Flower Garden Banks, Gulf of Mexico
Photo of the Day Sunken Ship, Key Largo
Photo of the Day Hang En Cave, Vietnam
Photo of the Day Spadefish, Bonin Islands
Photo of the Day Diprotodon Tracks, Australia
Photo Of The Day (Street Scene, Kolkata)
Photo Of The Day

FUNNY STAFF
Stick Fight :)

GAME REVIEW
A.V.A Online Best Grafik Game

May 2011 l GHOST DAIRY
Dimanakah Wahai Kamu :(
Sekolah Ku Suatu Ketika

ABOUT BLOG
Berblog Bagi Aku

MAIN STORY
Isteri curang ugut bunuh diri
Bahaya Internet
Aku Skandal
Cinta & Seks
Ex-Boy & Tunang (Cita Kehidupan)
Perlukah Hari Kekasih?
Fakta Kucing Dan Pembunuhnya

BEHIND PAPER
Wanita Yang Patut Dijauhi Lelaki

KESIHATAN
Penyakit Kelamin (Akibat Seks Yang Keterlaluan)
Petua Untuk Kuruskan Badan :)
Berenanglah Wahai Umat Manusia
Fakta Keburukan Shisha (Kesihatan)

FAKTA MENARIK
Fakta Menarik :)
Spongebob Berkait Rapat Dengan Sifat Manusia

PHOTO OF THE DAY
Photo of the Day Catacombs, Paris
Photo of the Day Flower Garden Banks, Gulf of Mexico
Photo of the Day Sunken Ship, Key Largo
Photo of the Day Hang En Cave, Vietnam
Photo of the Day Spadefish, Bonin Islands
Photo of the Day Diprotodon Tracks, Australia
Photo Of The Day (Street Scene, Kolkata)
Photo Of The Day

FUNNY STAFF
Stick Fight :)

GAME REVIEW
A.V.A Online Best Grafik Game

July 2011 l






Click On Logo To Rock It!







Click On Logo If Wanna See It!








Facebook Blogger




Links

chat blog
kevinzahri
Kaki BLOGGER Official BLOG
artikel hangat
blog my sister
Tips bina badan
Guide HTML
Kalau berani klik kat sini dan main.


Design

Coding and Graphic Design by The Ghost.



How Did You Find My Blog?
Facebook
Tagged
Myspace
Friend
Search Engine
Your!
I just wanna know...

View Results


salcha4u ;D
salcha4u ;D



salcha4u ;D

Web Site Counters

Awix FarDe'lyma